»Vendar je kampanja še vedno zelo dolga in še je prostora za presenečenja, ki lahko spremenijo potek volitev.«
»Kampanja se izteka. Bila je precej medla, obarvana predvsem z brexitom in migracijami, prozornimi poskusi zajahati val strahu in pridobiti kak poceni odstotek. V kampanjah se pomembni pojavi skušajo v medijih predstaviti črno-belo. Ni važna rešitev, šteje, ali si 'za' ali si 'proti'.«
»Je zelo personalizirana, saj se vedno znova dogaja izvolitev kakšnega kandidata s preferenčnimi glasovi.«
»Virus ima določen prostor, znotraj katerega se lahko spremeni in je še vedno funkcionalen. Ne gre za neskončno možnosti.«
»Nepredvidljivi dejavniki, recimo v zunanji politiki, ali pa udarec na ameriško ekonomijo lahko spremenijo tok predvolilne kampanje...«
»Nimata še nobene informacije, ki bi lahko spremenila izide volitev v Michiganu.«
»Lahko nas kaj še zelo preseneti.«
»Zelo sem presenečena, še vedno se poskušam privaditi na realnost. Postaviti rekord je bilo zelo težko.«
»Vsak tretji volivec bi lahko pred volitvami še spremenil svoje mnenje, zlasti na levici.«
»Sem si prav rekla, da bom pogledala, a se je pravo v tem času kaj spremenilo. Ker kolikor vem, je plakate možno postavljati 30 dni pred volitvami. Zdaj imamo pa kar neki korporativni marketing ali ne vem kaj. Skratka, ja, predvolilna kampanja se je definitivno že začela.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju